FAMILIEBEDRIJF UIT NUENEN

BanBouw werd in 1926 opgericht als Bouwonderneming Aldenhoven Nuenen. Bijna een eeuw later heeft ons familiebedrijf zich ontwikkeld tot een onafhankelijke, middelgrote aannemer, die met name actief is in de regio Zuidoost-Brabant. Ons bedrijf telt ongeveer tachtig vaste medewerkers die zich richten op projectwoningbouw, utiliteitsbouw en commercieel vastgoed. Daarnaast verzorgen we renovaties, planmatig- en reparatieonderhoud, verbouwingen en restyling van bedrijfspanden en particuliere woningen. Eigenlijk kennen we geen echt specialisme. Maatwerk is onze kracht.

Kernwaarden

Betrokken. Bewogen. Bevlogen. Deze woorden hebben meer met elkaar gemeen dan hun beginletter. Het zijn alle drie kernwaarden van BanBouw. We zijn betrokken bij onze klanten, onze mensen en onze omgeving. Bewogen, door constant mee te gaan met de tijd, trends en de markt. En bevlogen in onze passie: creëren en bouwen.

Kerntaken

Tot de kerntaken van BanBouw behoren projectbouw, woningbouwutiliteitsbouw en het beheer van commercieel vastgoed. Maar we houden ons ook op grote schaal bezig met renovaties, verbouwingen en het restylen en onderhouden van panden.

We kunnen wel zeggen dat BanBouw in balans is. De verdeling woning-/utiliteitsbouw is op dit moment ongeveer 50/50. En ook onze taken zijn gevarieerd. We bouwen niet alleen, maar ontwikkelen ook verschillende projecten in eigen beheer. Grote en kleine projecten met een woonbestemming, maar ook winkelcentra en kantoorpanden. Die veelzijdigheid en integraliteit is onze sterkte en maakt ons bovendien veel minder kwetsbaar in tijden van economische tegenslag.

Streven naar geluk

Het leveren van maatwerk is de kracht van BanBouw. Wij zoomen altijd eerst in op de vraag en creëren dan een passend antwoord. We willen onze klanten, door ons werk en de manier waarop we werken, een goed gevoel geven. Vanaf de eerste handdruk. Gedurende het hele traject van ontwikkeling, planning, uitvoering en, indien gewenst, onderhoud leggen we de lat voor onszelf erg hoog. We streven niet naar tevreden klanten, maar naar gelukkige klanten.

Bekijk ook de onderstaande video eens. Die is in 2017 opgenomen naar aanleiding van ons 90-jarig jubileum.