Toblerone-actie
Social media kan nog best wel eens groot worden in Nederland. Er zijn al meer dan tien miljoen mensen die één of meer sociale-media-kanalen gebruiken. Ook zakelijk gezien worden kanalen als Facebook, Twitter, Instagram en vooral LinkedIn – en in mindere mate Tinder – erg veel gebruikt. Daarom kregen wij een idee: waarom gebruiken we deze kanalen niet om elkaar te versterken? Het zijn tenslotte sociale netwerken..
Om elkaar te helpen en online te versterken, hebben we de Toblerone-actie in het leven geroepen. Aan deze actie kan zowel ieder bedrijf als iedere BanBouw-medewerker deelnemen. En wat win je dan precies? Nou, deze gepersonaliseerde Toblerone XXXL reep van maarliefst 4,5 kilo.
We geven twee van deze XXXL Toblerone repen weg. Dus willen jullie deze Toblerone-reep met eigen bedrijfsnaam winnen? Of ben jij die enthousiaste BanBouwer die deze gepersonaliseerde reep gaat winnen? Lees dan hier onder snel verder hoe je mee doet!