Toblerone-actie

Social media kan nog best wel eens groot worden in Nederland. Er zijn al meer dan tien miljoen mensen die één of meer sociale-media-kanalen gebruiken. Ook zakelijk gezien worden kanalen als Facebook, Twitter, Instagram en vooral LinkedIn – en in mindere mate Tinder – erg veel gebruikt. Daarom kregen wij een idee: waarom gebruiken we deze kanalen niet om elkaar te versterken? Het zijn tenslotte sociale netwerken..

Om elkaar te helpen en online te versterken, hebben we de Toblerone-actie in het leven geroepen. Aan deze actie kan zowel ieder bedrijf als iedere BanBouw-medewerker deelnemen.  En wat win je dan precies? Nou, deze gepersonaliseerde Toblerone XXXL reep van maarliefst 4,5 kilo.

We geven twee van deze XXXL Toblerone repen weg. Dus willen jullie deze Toblerone-reep met eigen bedrijfsnaam winnen? Of ben jij die enthousiaste BanBouwer die deze gepersonaliseerde reep gaat winnen? Lees dan hier onder snel verder hoe je mee doet!

Lekker gewerkt, collega!

De grootste fans van een bepaald merk zijn meestal binnen de organisatie zelf te vinden. Medewerkers hebben een passie voor het vak, kennen de organisatie, de producten en diensten en zij weten wat er leeft binnen een bedrijf. Daarbij heeft iedereen een eigen netwerk: vrienden, studiegenoten, (oud-)collega’s en zakelijke relaties. Dit netwerk is vaak specifieker en sterker dan dat van BanBouw zelf. Bovendien vertrouwen mensen een ander persoon eerder dan een organisatie of een merk. Daarom hebben wij jullie hulp nodig! 

VERTEL EENS!

Vertel bijvoorbeeld op social media eens wat over jouw functie, jouw dag bij BanBouw of over je collega’s. En dat kan van alles zijn…

  • Een foto met de opdrachtgever
  • Een bedankje van een bewoner
  • Projectteam foto op de bouwplaats
  • Een barbecue met collega’s
  • Vrijdagmiddagborrel
  • Samen met een onderaannemer
  • Foto’s met kopers

Wees origineel, creatief, spontaan, denk ‘outside the box’ en word onze online ambassadeur.

VOOR WAT, HOORT WAT

Degene met het leukste, meest creatieve, meest spontane of desnoods meest onroerende bericht krijgt een gepersonaliseerde Toblerone-reep van bijna vijf kilo! De actie loopt tot donderdag 19 december.

HOE MOET IK DIT DAN DOEN?

  • Post een bericht (foto/tekst/video of een combinatie daarvan) op LinkedIn, Facebook, Instagram of Twitter
  • Tag @BanBouw in het bericht of vermeld #banbouw in de omschrijving.
  • Ben origineel, creatief en spontaan.

Let op! Als je anderen op de foto zet, vraag dan wel even of de foto gedeeld mag worden.

Samen naar de top!

We vinden het bij BanBouw belangrijk om af en toe offline te zijn. Even geen meldingen, piepjes, bliepjes en mailtjes. Het geeft tijd en rust om te genieten van bijvoorbeeld een lekker stukje Toblerone bij de koffie. Toch onderschatten we het belang van online-zijn niet. Social media, bijvoorbeeld, is een perfecte manier om als bedrijf te laten zien wat je allemaal doet. En hoe, met wie en waarom. En als het kan, proberen we onze connecties ook te versterken. Natuurlijk hopen we dat het andersom ook gebeurt. Zullen we elkaar helpen om samen de stap te zetten naar de (online) top?

HOE GAAT DIT PRECIES IN ZIJN WERK?

  • Post een bericht (foto/tekst/video of een combinatie daarvan) op LinkedIn, Facebook, Instagram of Twitter en laat zien waarom jij en je collega’s juist deze XXXL Toblerone reep verdienen!
  • Tag @BanBouw in het bericht of vermeld #BanBouw in de omschrijving.
  • Wees origineel en creatief, that’s it!

VOOR WAT, HOORT WAT

Het bedrijf met het leukste, meest creatieve, meest spontane of desnoods meest onroerende bericht ontvangt een Toblerone-reep van 4,5 kilo (da’s bijna het gewicht van een zak aardappelen) met eigen bedrijfsnaam! De actie loopt van 12 november tot donderdag 19 december. De winnaar maken we op donderdag 19 december online bekend en kan zich op gaan maken voor 4,5 kilo chocolade!

Jullie berichten worden op onze website geplaatst met daarbij ook een vermelding op onze social-media-kanalen. Zo helpen we elkaar online!

Samen naar de top!