BanBouw lanceert onderhoudslabel Fixxed

5 januari 2021

Naast nieuwbouwprojecten zijn we als aannemersbedrijf BanBouw 20 jaar geleden gestart met het uitvoeren van bouwkundig onderhoud aan vastgoed. Door de jaren heen zijn onze onderhoudsactiviteiten uitgegroeid tot een volwaardige afdeling binnen BanBouw. En deze afdeling gaat vanaf heden verder onder een nieuw label: Fixxed.

Succesformule

Het geheim van onze  onderhoudsafdeling? Efficiënt werken. Onze monteurs zijn multidisciplinair inzetbaar en echte vaklieden die de facetten van het vak beheersen. Daarnaast zijn we in de loop der jaren gebruik gaan maken van innovatieve software. “Voorheen belde een huurder met de telefoniste van een verhuurder en die zette dat door naar de technische dienst, waar het reparatieverzoek in ontvangst werd genomen. In sommige gevallen gingen ze eerst naar de reparatie kijken voordat de klacht bij ons binnen kwam. Zo ging er soms een week overheen en waren er drie of vier mensen gemoeid met een enkele klacht”, aldus directeur Gijs van Doorn. Tegenwoordig belt de klant met hetzelfde nummer en krijgt een deskundige medewerker van het klantcontactcentrum aan de lijn. Via ons geavanceerd systeem wordt het verzoek geregistreerd en door de KCC medewerker ingepland. Via een persoonlijke iPad beschikt de monteur ter plekke over alle benodigde informatie. Een succesformule die vandaag de dag nog altijd zijn vruchten afwerpt.

banbouw-fixxed-service-onderhoud

banbouw-fixxed-onderhoud-service-systeem

Doorontwikkeld op alle fronten

In de afgelopen jaren hebben we onze manier van werken en interne processen nog sterker verbeterd. Het medewerkersbestand is gegroeid van zo’n twintig collega’s in 2016 naar ruim 40 vandaag de dag. Tevens is het systeem, in samenwerking met opdrachtgevers, verder doorontwikkeld. Dit resulteert in een sneller en bovendien efficiënter proces met minder faalkosten, betere communicatie en minder garantiewerkzaamheden. Alle informatie met betrekking tot een project of werkorder wordt van start tot finish vastgelegd, waardoor dit direct beschikbaar is voor de juiste personen.

We hebben systemen ontwikkeld die helemaal op maat van de opdrachtgever zijn gemaakt. Als bijvoorbeeld een corporatie wil dat een klant rechtstreeks contact met onze servicedienst opneemt, doen we dat. Zo kunnen we een opdrachtgever dus volledig ontzien, maar ze houden via een speciaal portaal wel volledig inzicht. Sterker nog: een opdrachtgever kan zelfs plannen in een afgeschermd gedeelte van ons portaal. Als er een manier is om efficiënter te werken en het een opdrachtgever makkelijker te maken, is het ons niet snel te gek”, vertelt Leon Rovers, projectleider van Fixxed.

Fixxed, voor elkaar

Bij de huidige ontwikkelingen en groei hoort een nieuwe naam: Fixxed. De nieuwe naam en uitstraling draagt bij aan de bewustwording en trots van onze medewerkers. En het maakt voor klanten duidelijker wie we zijn, wat we doen en waar we voor staan.

Fixxed is het service- en onderhoudslabel van BanBouw en gespecialiseerd in renovaties, reparatie- en mutatie-onderhoud, verbouwingen en restyling van vastgoed. We creëren een leef- en werkomgeving waarin men zich (weer) prettig voelt en waarin iedereen zichzelf kan zijn. We denken mee hoe we een leefomgeving duurzaam, leefbaar en toekomstbestendig kunnen maken, waarin de behoefte van de bewoner en/of gebruiker centraal staat.

Meer informatie vind je op www.banbouw-fixxed.nl